Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 sõidurajaga maantee ehitusloa menetlusse kaasamine ( Farad Group OÜ tingimusetga kooskõlastus)
From: Margo Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,'Margo Rüütel' <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 15:19:08 +0200

Tere !

Saadame tingimustega koosõlastuse.

Soovime Pärnu mnt poolt tasuta ligipääsu servituuti Annuse 88402:001:0314 ja 
Uuepikani 88402:001:0304 kinnistute igakordse omaniku kasuks ( 
ligipääsuservituudi joonis manusega kaasas RMK kraav nr 1104 ja 1101)

Ei soovi mõlemast kinnistust osa võõrandada. Pange palun Pärnu mnt pool 
taraaed vastu kinnistu piiri.

Lugupidamisega,

Farad Group OÜ

Margo Rüütel

50 51 201

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 
sõidurajaga maantee ehitusloa menetlusse kaasamine

Date: 20. March 2025 at 09:29:09 EET

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 
sõidurajaga maantee ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.03.2025

Registreerimise number: 8-1/24-073/4454-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.